مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 08:022022-09-29حوادث

فارس من| درخواست چند صدهزار نفری مردم از قوه قضاییه: اغتشاشگران را محاکمه کنید


پیش از آغاز شدن اغتشاشات پیرامون فوت مهسا امینی، مسئولان قضایی نسبت به اظهارات نادرست افراد هشدار دادند اما برخی با بی توجهی آتش بیار معرکه شده و با تحریک جوانان منجر به وارد شدن خسارات غیرقابل جبرانی در کشور شدند.

- خبرگزاری فارس - گروه قضایی: از حدود ساعت 17 عصر دوشنبه 28 شهریور ماه تجمعات پراکنده ای در برخی مناطق تهران و چند استان دیگر در واکنش به فوت مهسا امینی برپا شد.

 مهسا امینی دختر 22ساله ای بود که 22 شهریورماه از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت و پس از دستگیری و هدایت به یکی از مقرهای پلیس تهران و انتقال به بیمارستان درگذشت.

  اعتراض هایی که طولی نکشید به اغتشاش تبدیل شد و این افراد با استفاده از مماشات پلیس به بیش از 60 آمبولانس آسیب زدند و 17 بانک را به آتش کشیدند.

آتش کشیدن قرآن، پرچم ایران و مامور نیروی انتظامی، آتش زدن سطل های زباله، مسدودکردن برخی کوچه ها و خیابان ها، تخریب دستگاه های عابربانک و.

بخشی از اتفاقات در جریان اغتشاشات اخیر در کشور بود که اعتراض مردم را در پی داشت و این اقدامات از سوی معترضین و اقشار مختلف جامعه محکوم شد و مردم با حضور خود در راهپیمایی 28 صفر و اجتماع عظیم امت رسول الله(ص) اعتراض خود را نسبت به اغتشاشات اخیر در کشور اعلام کردند و خواستار برخورد قاطع از سوی اغتشاشات ، درخواست برخورد جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| درخواست چند صدهزار نفری مردم از قوه قضاییه: اغتشاشگران را محاکمه کنید

فارس من| درخواست چند صدهزار نفری مردم از قوه قضاییه: اغتشاشگران را محاکمه کنید